Reklamace a vrácení zboží
Neodpovídá zboží vašim představám? Objednali jste špatný model?
Nebo se u nějakého výrobku vyskytla vada, kterou chcete reklamovat?
ZBOŽÍ BYLO DORUČENO POŠKOZENÉ
V případě, že jste převzali zboží, u kterého jste po rozbalení zjistili, že je poškozené i přesto, že obal byl neporušený, kontaktujete nás neprodleně na e-mail reklamace@yenkee.cz
- Do předmětu e-mailu vložte „Poškozený výrobek a číslo objednávky“
- Přiložte fotky poškozeného výrobku (fotku celého výroku, detailu poškození a výrobního štítku) a fotky obalu, ve kterém výrobek přišel (ze všech stran).
Můžete nás také kontaktovat na naší infolince +420 323 204 505
Provozní doba infolinky je PO - PÁ od 8:30 do 17:00 hod.
ZÁMĚNA NEBO NEKOMPLETNÍ DODÁVKA
Prosíme, v těchto případech nás co nejdříve kontaktujete na e-mail reklamace@yenkee.cz nebo na telefonním čísle +420 323 204 505.
Provozní doba infolinky je PO - PÁ od 8:30 do 17:00 hod.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Pro odstoupení od kupní smlouvy u e-shopové objednávky může spotřebitel využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím, jenž je dostupný na webové stránce. Odstoupení od kupní smlouvy zašle spotřebitel prostřednictvím pošty na adresu centrály FAST ČR, a. s., U Sanitasu 1621, Říčany u Prahy, 251 01 nebo na e-mail objednavky@yenkee.cz.
Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. 11 obchodních podmínek. Podnikatel potvrdí spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.
Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Výrobky, které jste zakoupili přes náš internetový obchod, můžete v případech stanovených v čl. V. obchodních podmínek vrátit bez udání důvodů během zákonné 14ti denní lhůty od data jejich převzetí. S právem odstoupit od kupní smlouvy nelze spojit postih.
VÝROBKY MŮŽETE VRÁTIT TÍMTO ZPŮSOBEM:
Vrácení na centrálu
- Vytiskněte a vyplňte formulář pro Odstoupení od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění naleznete na faktuře.
- Zboží uveďte do původního stavu (ideálně jej zabalte do původního obalu) a pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Na zásilku uveďte „Vrácení ve 14 dnech Yenkee“
- Do zásilky vložte podepsané odstoupení od kupní smlouvy a fakturu.
- Zboží zašlete na adresu (na této adrese není možné vrátit zboží osobně):
FAST ČR, a.s.
U Sanitasu 1621
251 01 Říčany u Prahy
ČASTÉ DOTAZY
Co znamená Odstoupení od kupní smlouvy?
Pokud jste výrobek zakoupil v našem e-shopu www.yenkee.cz jako spotřebitel máte právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Jak se počítá lhůta 14 dnů?
Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy trvá 14 kalendářních dnů a začíná se počítat následující kalendářní den po převzetí zboží.
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno.
Musím vrátit zboží nepoužité a nepoškozené?
Výrobek může být vrácen použitý i částečně poškozen. V takovém případě máme právo snížit vrácenou částku o částku zohledňující snížení hodnoty z důvodu používání či poškození.
K vyplacení celé částky je potřeba zboží vrátit kompletní, tedy včetně příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. V případě, že se tak nestane, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.
Jaké dokumenty je potřeba doložit?
Při vrácení zboží je potřeba doložit prodejní doklad, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás. Je potřeba přiložit také vyplněný formulář pro Odstoupení od kupní smlouvy.
Do kdy vrátíme peníze?
Peníze budou poukázány na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od uplatnění odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo na centrálu (případně, než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.